niedziela, września 22, 2013

Hej. Założyłam nowego bloga, bo lubię nowe blogi - są takie świeże i obiecujące. Mam na imię Patrycja i raczej jestem nudna. Mieszkam we własnym świecie, razem z Wojasem i przeprowadzamy się już czwarty raz w tym roku. Tym razem do centrum Gdańska.  Humor absurdalny, czarny i suchary rodem z familiady to nieodłączne elementy mojego życia. 

Kocham szczerze smutne filmy, filmy wrzynające się w mózg i takie, których nikt nie ogląda. Piosenek też słucham raczej smutnych. Do teatru czasem chodzę, bo kocham teatr bardziej niż filmy i kiedyś chciałam zostać aktorką, ale poznałam inne życie i już o tym zapomniałam.

Od wczoraj nie jestem już studentką germanistyki. Co dziwne, zamiast przeżywać wewnętrzne dramaty, poczułam ulgę. Nie mam się za co winić - zrobiłam wszystko, stawałam na głowie, walczyłam do końca. Jestem bohaterem. JESTEM WOLNA i zaczynam nowe życie, które, nie mam pojęcia, jak się potoczy.
Mam teraz mnóstwo czasu i coś z tym czasem zrobię. Na pewno będę pisać często, zanim znajdę coś mniej stresującego od nauki niemieckiego (mimo że i tak będę niemiecki lubić już zawsze).

Tego bloga poświęcam obserwacjom rzeczywistości, ludzi i wydarzeń oraz uwiecznianiu momentów.

Przychodźcie tu i czytajcie! 

Może Ci się spodobać

1 komentarze

  1. nowe życie, nowy blog, tak to się teraz robi!
    smutne filmy, smutne piosenki-the best. będę czytać.

    OdpowiedzUsuń

Ja na Facebooku